مراسم جشن ولادت حضرت مهدی (عج) به همت هیئت «قرار»، روز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۴ در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد.
در این مراسم، بیش از ۱۰ هزار نفر از خانوادههای مشهدی حضور داشتند و در فضایی شاد و معنوی، میلاد باسعادت امیدِ زمین و زمان را گرامی داشتند.
اجرای این برنامه را نجمالدین شریعتی و امیرمهدی باقری بر عهده داشتند و در ادامه، اجرای کمدی عمو نواب و آقا ماشاالله با استقبال حاضران، فضایی شاد و مفرح را برای خانوادهها فراهم کرد.
همچنین امین قدیم ، محمد اسداللهی و سیدنابا اجرای برنامههای مداحی و مولودیخوانی، در کنار آتشبازی و برنامههای شاد، لحظاتی بهیادماندنی را برای شرکتکنندگان رقم زدند. در بخش دیگری از این مراسم، استاد سید مجتبی حورایی به بیان نکاتی پیرامون زندگی ، اهداف زندگی و تاب اوری پرداخت.
در این جشن، از اثر مشترک و جدید سیدنا و محمد اسداللهی به نام فرمانده کل قوا رونمایی شد که با استقبال حاضران همراه بود.
از دیگر بخشهای این مراسم میتوان به برپایی موکب پذیرایی، غرفههای ویژه کودکان و اجرای گروه سرود اشاره کرد که در کنار آتشبازی پایانی، جلوهای ویژه به این شب باشکوه بخشید.
هیئت «قرار» که منتسب به فعالان حوزه فناوری، تبلیغات و رسانه است، ذیل هلدینگ تبلیغاتی-رسانهای «خبر فوری» فعالیت میکند.
برای این پست هنوز نظری ثبت نشده، شما اولین نفری باشید که نظر ثبت میکند!